پيکه: ما مثل رئال بانکدار نيستيم!

ستاره خط دفاعي بارسلونا با کنايه به مادريد‌ي‌ها بابت رقم‌هاي نجومي که بابت خريد‌هاي تابستاني‌ اين فصل‌شان پرداخته‌اند ادعا کرد، پشت کهکشاني‌ها به خزانه دولت اسپانيا گرم است.


 

جرارد پيکه در گفت‌وگويي با روزنامه گاتزتادلواسپورت، رئال مادريد را به لابي با موسسات مالي اسپانيا براي تامين بودجه خريد ستاره‌هايش متهم کرد و گفت: شنيده‌ام که رئال مادريد از سال 2002 تا الان 1.2 ميليارد دلار خرج کرده است. ما هم خرج مي‌کنيم اما «بانکيا» (يک موسسه مالي در اسپانيا) را نداريم!

به گزارش تسنيم، پيکه افزود: ما مسي، ژاوي، اينيستا، پويول، والدس، بوسکتس، پدرو و ... نسلي داريم که آمدن‌شان به تيم هيچ هزينه‌اي براي آن نداشته است. اين تفاوت اصلي ما با رئال مادريد است. ما ايبرا، ويا و نيمار را خريديم اما هر کدام‌ از آنها را به طور جداگانه و در يک سال. ما کاري که رئال مي‌کند را انجام نمي‌دهيم و در حالي که در طول يک فصل هيچ جامي نبرده‌ايم نمي‌رويم بازيکني مانند بيل، ايارامندي يا ايسکو را بخريم.

مدافع ملي‌پوش کاتالان‌ها درباره جوي که نيوکمپ پس از انتشار خبر عود کردن بيماري تيتو ويلانووا، سرمربي پيشين تيم و همچنين بيماري اريک آبيدال، دفاع چپ پيشين آبي‌واناري‌ها داشت، تصريح کرد: ما انسان هستيم نه ماشين. تمام روزهاي سختي که همراه آبيدال و تيتو تجربه کرديم، روي‌مان تاثير گذاشت. جو تيم پر از غم، نگراني و ترديد بود.

پيکه در خاتمه درباره قهرماني که تيمش فصل گذشته در لاليگا به دست آورد، خاطر نشان کرد: به نظر برخي‌ها قهرماني که ما فصل پيش کسب کرديم چندان بزرگ و باارزش نبود اما من اينطور به قضيه نگاه نمي‌کنم. ما تنها تيمي در دنيا هستيم که مي‌تواند بدون داشتن سرمربي 15 امتياز از رئال مادريد فاصله بگيرد.

 

varzesh3.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 19:29 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت